Possibilité 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sedulo, inquam, faciam. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Duo Reges: constructio interrete. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Sed nonne merninisti licere mihi ista probare, quae sunt a te dicta? Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Heri, inquam, ludis commissis ex urbe profectus veni ad vesperum.

Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Quid ergo attinet gloriose loqui, nisi constanter loquare? Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Quam si explicavisset, non tam haesitaret. Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Mene ergo et Triarium dignos existimas, apud quos turpiter loquare? Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum.

Pudebit te, inquam, illius tabulae, quam Cleanthes sane commode verbis depingere solebat. Igitur neque stultorum quisquam beatus neque sapientium non beatus. Sed quid ages tandem, si utilitas ab amicitia, ut fit saepe, defecerit? Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Sed quia studebat laudi et dignitati, multum in virtute processerat. Cui Tubuli nomen odio non est?

Praeclare hoc quidem. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Venit ad extremum; Videmus igitur ut conquiescere ne infantes quidem possint. Quod, inquit, quamquam voluptatibus quibusdam est saepe iucundius, tamen expetitur propter voluptatem. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam;

Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. An, partus ancillae sitne in fructu habendus, disseretur inter principes civitatis, P. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Sed ne, dum huic obsequor, vobis molestus sim. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Sic, et quidem diligentius saepiusque ista loquemur inter nos agemusque communiter. Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus.